1.1 Билим берүү уюмунун ишин жөнгө салуучу бекитилген ички актылардын болушу
Жергиликтүү иш кагаздар менен пед.жамаатты таныштыруу жөнүндө буйрук
Зээндүү жана талантуу окуучулар менен иштөө жобосу
Ички мониторинг жүргүзүү тууралуу Жобо
Кесиптик этика кодекс жөнүндө Жобо
Окуучуларды кабыл алуу, көчүрүү жана бошотуу жөнүндө Жобо
Жарандардын кайрылуусу жөнүндө жобо
1.2 Билим берүү уюмунун бекитилген миссиясынын кызыктар тараптардын керектөөлөрүн жана өзүн-өзү баалоонун ар жылдык жыйынтыктарын эске алуу менен иштелип чыккан стратегиялык жана учурдагы пландардын болушу
өрт коопсуздугун алдын алуу б.а бир жылдык иш мерчем
ИДН менен биргелешкен иш-чаралардын бир жылдык иш мерчем
Жаш мугалимдер менен иштөө мерчеми
Усулдук кеңешме боюнча иш мерчем
Жөндөмдүү окуучулар менен иштөө мерчеми
Жол транспорт коопсуздугун алдын алуу б.а бир жылдык иш мерчем
Жетишпеген окуучулар менен иш жүргүзүү мерчеми
Жарандык коргонуу күнү б.а иш мерчем
Диний экс. алдын алуу иш мерчеми
Билим берүүнүн, тарбиялоонун эфек. жогорулатуу б.а иш мерчем
Ата-энелер чогулушунун иш мерчеми
Ата-энелер комитетинин иш мерчеми
1.3 Билим берүүнүн сапатын камсыздоо саясатын ишке ашыруу жана жооптуу адамдардын түзүмдөрдүн болушу
Г УБ 2021-2022-окуу жылына карата өткөрүүлүчү иш-чаранын мерчеми
Гуманитардык сабактардын усулдук бирикмесинин протоколу 2021-2022-окуу жылы
Башталгыч класстын усулдук бирикмесинин протоколу
Мектептин ички тартип эрежелери жөнүндө жобо
Директордун функционалдык милдеттери
Окуу тарбия иштери боюча функционалдык милдеттери
Тарбия иштери боюнча орун басары милдеттери
1.4 Персоналдын жана окуучулардын жүрүм-турумунун бекитилген этикалык ченемдеринин болушу, аларды сактоо (билим берүү жана инсандын, маданий көп түрдүүлүктүн баалуулуктарын колдоочу уюштурулуучук маданияттын калыптангандыгы)
Мектептин ички тартип эрежелери жөнүндө жобо
Кесиптик этика кодекс жөнүндө жобо
Мектеп парламентинин иш мерчеми
Ата-энелер чогулушунун иш мерчеми
ИДД менен биргелешкен иш-чаралардын бир жылдык иш мерчем
Жарандардын кайрылуусу жөнүндө жобо
Жарандардын кайрылууларынын тартиби жөнүндө жобо
1.5 Ишти баалоо, пландоо, уюштуруу, ошондой эле билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун абалына мониторинг жүргүзүү механизмдеринин жана жол-жоболорунун болушу
Директор алдындагы кеңештин өткөрүлгөн жыйындардын анализи
Гуманитардык сабактардын усулдук бирикмесинин протоколу 2021-2022-окуу жылы
Башталгыч класстын усулдук бирикмесинин протоколу
Ата-энелер чогулушунун токтому
Өрт коопсуздугун сактоо эрежелери жалпы жобо
Өрт коопсуздугун алдын алуу б.а бир жылдык иш мерчем
Жол транпорт коопсуздугун алдын алуу б.а бир айлык иш мерчем
Г УБ 2021-2022-окуу жылына карата өткөрүүлүчү иш-чаранын мерчеми
1.6 Кызыкдар тараптарды тартуу менен чечимдерди кабыл алуунун жана тиешелүү оңдоолорду киргизүүнүн колдонуудагы механизмдеринин болушу
Башталгыч класстын усулдук бирикмесинин иш мерчеми
УБ жетекчиси жана мүчөлөрүн дайындоо жөнүндө буйрук
Ата-энелер чогулушунун иш мерчеми
Ата-энелер чогулушунун протоколу
КР нын камкордук көрүүчү кеңеши жөнүндө жобо
Жергиликтүү башкаруу органы менен жүргүзүлгөн иштер
1.7 Билим берүүнү башкаруунун колдонуудагы маалыматтык системасынын, веб-сайттын, электрондук почтанын болушу
ИСУО боюнча буйруктун көчүрмөсү
2.1. Педагогикалык административдик окутуучу-көмөкчү жана кенже тейлөөчү персоналды жумушка алуунун (жумуштан бошотуунун) объективдүү критерийлерин жана шарттарын камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
Мектептин ички тартип эрежелери жөнүндө жобо
2019-2020-окуу жылы сапаттык курам
2.2 Штаттардын комплекттелишинин, педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү
2018-2019-окуу жылы штаттык түзүм
2020-2021-окуу жылы штаттык түзүм
2021-2022-окуу жылы штаттык түзүм
2017-2078-окуу жылы тарификация
2019-2020-окуу жылы тарификация
2019-2020-окуу жылы сапаттык курам
2.3. Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүүпроцессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
Профилактикалык кеңештин мүчөлөрүнүн иш планы
Ашкананын сүрөттөрү:
Мектептин ички, сырткы сүрөттөрү:
ИДД менен биргелешкен иш-чаралардын бир жылдык иш мерчем
Ата-энелер кимитетинин иш мерчеми
Эвакуация схемалары (1-2-кабат)
2.4. Педагогикалык, административдик, кенже тейлөөчү жана окутуучу-көмөкчү персоналдын ишин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
Эксперттик комиссияны түзүү жөнүндө жобо
Протокол стимфондду бөлүштүрүү
3.1. Билим берүү процессинин катышуучуларына,анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелгенадамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын, жайлардын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт зал, актылар залы, медициналык пункт, ашкана), ошондой эле жашоо үчүн тиешелүү шарттары бар жатаканалардын (эгер болсо) болушу
Манас музейинин сүрөттөрү:
Китепкананын сүрөттөрү:
Ашкананын сүрөттөрү:
Спорт залдын сүрөттөрү:
Пандустун сүрөтү:
Класс бөлмөлөрүнүн сүрөттөрү:
3.2.Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугун талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер, өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери)
3.3. Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшырттуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу
4.1. Финансылык пландоо системасынын болушу
4.2. Кошумча финансы ресурстарын тартуу, бөлүштүрүү жана отчеттуулук боюнча ачык-айкын механизмдердин болушу
Камкорчулар кеңешинин мүчөлөрүнүн тизмеси 2017-2018-окуу жылы
Ата-энелер чогулушунун токтому
4.3. Финансы ресурстарын жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу